Fødselsdage

På EventyrØen kan vi rigtig godt li’ at holde fødselsdag for jeres børn og vi sørger for at fødselsdagsbarnet får den opmærksomhed som sådan en dag kræver.

De fleste børn vil gerne dele noget ud og det skal de være velkommen til. Dog må vi minde om at det skal være lækkert og sundt da vi bruger sukker med omtanke, hvilket vil sige som krydderi, i aktiviteter, til højtider og fællesarrangementer - og ikke ved fødselsdags-uddeling.

Hvis barnet vil dele ud, så anbefaler vi frugtstænger, rosiner, frugt, ostehaps mv. Hvis du er i tvivl, så spørg en af pædagogerne.

Vi holder ikke fødselsdag med forældre som meddeltagere. Vi har ansvaret for hele børnegruppen, hvor der kan være børn der ikke trives med større arrangementer.

I er meget velkommen til selv at invitere og holde fødselsdag hjemme, og via aula kan I invitere.